wtorek, 2 lipca 2013

Czas rozpocząć wakacje !

29 lipca zakończył się rok szkolny. Tego dnia udałam się też z przyjaciółkami na zakupy, znaczy się miały mi pomóc wybrać sukienkę, a przy okazji mogłyśmy spędzić trochę czasu razem. Bardzo szkoda, że nasza Asia nie zdążyła do nas dołączyć :(. Mierzyłam wiele sukienek i dziewczyny miały mnie już trochę dość, ale no kuszą mnie wystawy itd ;p Poza tym lubię oglądać ładne rzeczy i zawsze wtedy myślę sobie "Kinga mogłaś zabrać więcej kasy". Udało mi się kupić sukienkę i marynarkę, więc mam to już z głowy. Po wszystkim, zmęczone, poszłyśmy coś zjeść, a potem czekały nas jeszcze dwa autobusy, by dostać się do domu. Wieczorem z innymi znajomymi udaliśmy się poimprezować w Częstochowie, wiec był to naprawdę udany dzień (i noc).










Cecile
<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz